Важливо знати

 

Час роботи Диспетчера: з 9.00 до 20.00.    Вихідний день - неділя.



 У зв'язку з безоплатною роботою Диспетчер не несе матеріальної відповідальності, яка залишається на рівні відносин "замовник-спеціаліст".



     Зв'язок замовника та потрібного фахівця здійснюється тільки після вияснення Диспетчером всіх логічних нюансів під час телефонної розмови чи після виїзду на об'єкт.
    Після телефонного чи особистого контакту замовника і рекомендованого фахівця наступні їх робочі відносини розвиваються без участі Диспетчера.
    Якщо замовник і спеціаліст не зможуть домовитись, на прохання замовника, Диспетчер оперативно зв'язує його з іншим спеціалістом. Якщо на початку чи в ході роботи за будь-якими причинами замовник не задоволений виконанням даної роботи, замовник завжди може звернутись до Диспетчера з проханням про заміну спеціаліста.
    Увага! Розцінки на роботи взнавайте особисто у рекомендованих спеціалістів. Вартість виконання однієї роботи може суттєво відрізнятись у різних фахівців. Вартість залежить від багатьох об'єктивних чинників, як то: умови виконання, об'єм, терміни, клас якості роботи та досвіду виконавців.
    Перед укладанням домовленостей та початком робіт вимагайте від спеціалістів показу їх особистих готових робіт, прайс-листа (розцінок), оформлення попереднього кошторису (запису виконуваних процесів та їх вартості) та обміну, як мінімум, двома контактними номерами телефонів (2 - Ваші і 2 - майстрів).
    В ході роботи навідуйтесь на свій об'єкт та контролюйте хід виконання робіт. Це буде тримати Вас в курсі подій, дасть Вам можливість вчасно помітити будь-які помилки та відхилення від запланованого, своєчасного і безболісного коректування, доповнення та змін. Ніколи не залишайте роботу напризволяще! 
    Практика будівельно-ремонтних та інших підрядних робіт доводить, що якщо у Вас працюють на одному об'єкті декілька різних бригад чи незнайомі один з одним майстри - дуже велика ймовірність виникнення конфліктів між ними і, як наслідок, робота або зупиняється або розтягується на невизначений час. В кращому випадку конфлікт закінчується словесними перепалками, взаємними образами та "перекиданням" відповідальності один на одного; в гіршому - бійками, псуванням майна, проблемами із законом, повним демонтажем виконаної роботи та переробкою заново. І за все це, на жаль, вимушені платити та нервувати замовники, котрі просто не знали чи не врахували вірогідності таких наслідків.
     Щоб запобігти подібних неприємностей, спробуйте співпрацювати з "Будівельним диспетчером". Нам відомий порядок виконання робіт, ми маємо напрацьовані схеми співробітництва різних за спеціалізацією майстрів, в більшості майстри вже познайомились між собою на попередніх роботах та вивчили стиль роботи один одного.


    Особливими моментами є те, що:
 - майстри самі знають порядок та особливості проведення складних комплексних робіт;
 - майстри самі знають, коли залучати на допомогу інших спеціалістів та підсобників чи скористатись спеціальною допомогою; 
- майстри оперативно отримують безкоштовну, повну і своєчасну інформацію та технічну допомогу Диспетчера; 
 - завжди існує одна відповідальна за певну роботу людина, а згідно домовленості - і за всю комплексну роботу під "ключ" чи за весь об'єкт.
     Для створення серйозних відношень радимо Вам укладати юридичні договори. В цих випадках збільшуються загальні витрати, але договір - це дієве страхування від неприємностей.
    Знайте, що перед виконанням будь-яких робіт потрібно ретельно обдумати мету, доцільність, порядок та бажаний результат цієї роботи. Найкращий шлях - проконсультуватись з досвідченими фахівцями. Це вбереже Вас від прикрих фінансових втрат та розчарувань. Пам'ятайте, якщо роботу виконуєте не Ви особисто - кожен процес та кожен рух найманих спеціалістів та підсобників має оплачуватися.Старайтесь планувати підготовку та виконання робіт КОМПЛЕКСНО , щоб не оплачувати зайві рухи. 
 Комплексно - завжди дешевше!!!
    Завжди піддавайте сумнівам та не радійте дешевизні чиїхось послуг. Будь-який дивно маленький кошторис завжди несподівано виростає вдвічі-втричі або справджується прислів'я: "Дешева рибка - погана юшка".
    Пам'ятайте також, що аванс за роботу, який просять у Вас майстри - це нормально і законно. Зазвичай, це 20-40% від загальної суми оплати за виконувану роботу. Аванс виплачується після домовленості до початку робіт чи в перші дні роботи. Аванс - це страховка майстра і підтримка на випадок непередбачених обставин. Після закінчення роботи радимо Вам просити письмовий звіт про виконані процеси, їхній обсяг, вартість та не соромтеся порівнювати його із попереднім кошторисом. Це Ваше право. Ваші гроші.


     Після повного закінчення роботи, якщо не виникало ніяких проблем, будь ласка, подбайте про повну оплату майстра у найкоротший термін. Інакше, на прохання майстра, Ваші дані буде внесено в "чорний список " Диспетчера. Цей список є доступним для проглядання всіх майстрів м. Хмельницького (з поясненнями, чому даний замовник з'явився у списку). Видалення даних із списку здійснюється тільки після повної оплати за згодою майстра.