Продаж-Оренда-Монтаж-Демонтаж-Ремонт-Обслуговування

 

  Щоденно кожна людина має справу із різною технікою, інструментами, обладнанням, що допомагають нам у нашому житті. Таке життя ми називаємо " цивілізацією ".

  Техніка створюється людиною і для людини задля "покращення" життя. Нам мало звичайних простих пристроїв і щоденно у світі створюється величезна кількість нових, все складніших і складніших, що "витісняють" з магазинів прості і надійні речі. А, як відомо, чим складніша річ- тим вона частіше ломається, потребує більше уваги, більше приладдя та зап.частин. А що саме прикре- ми не можемо цю річ зібрати самі, запустити самі,налаштувати самі, ремонтувати самі ... Мало того, це забороняє виробник та продавець. Причини є різні, головна з них - комерція. Сервісні центри кожного виробника також мають заробляти. Добре, коли виробник дійсно дбає про якість власного товару та рівень його обслуговування. Але в більшості вся схема- це простий психологогічний примус і висмоктування грошей з людей ( плата за " марку" ).

 Світова політика, промисловість і торгівля " давить " на нас своєю " міцною" співдружністю . Ми вже не взмозі опиратись наступу на наше бажання " легко жити", бо нам не залишають вибору серед товарів. І нам залишається або відмовлятись від техніки і працювати " по-дідівськи"  чи вибирати щось дешеве і більш-менш якісне. Найкращою допомогою у цьому стає інтернет із його системою відгуків ( їх залишають самі покупці на сторінках сайтів) чи спілкування на форумах спеціалізованих сайтів із досвідченими спеціалістами. Єдиним мінусом такого спілкування є те, що щось зробити конкретне вам ніхто не зможе. Лише спеціаліст, що проживає у вашій місцевості допоможе вам у монтажі, налаштуванні, обслуговуванні,  оренді, ремонті, демонтажі тощо якісно,професійно і за помірну ціну.

  

 Завданням Диспетчера стало знайомство із такими майстрами, їхнім місцем роботи, перевірка їхньої кваліфікації ( спеціалізації, досвіду, стилю роботи, рекомендацій клієнтів). Тільки після даних процедур  Диспетчер може рекомендувати їхні послуги людям, що до нього звертаються. І найкращим сервісом вважається  правильний ланцюжок, при якому одна людина чи фірма   консультує--продає--монтує--налаштовує--орендує--обслуговує--ремонтує--демонтує--утилізує .  Тобто ви уникаєте зайвого клопоту, зайвих рухів, невдалих спроб та жалю за втраченим часом та грошима.

  Саме по рекомендації Диспетчера ви можете знайти "свого" продавця, консультанта, монтажника, ремонтника, спеціаліста-техніка і т.д. , що завжди якісно, вчасно та відповідально виконає свою роботу. Все сказане стосується всієї техніки, інструментів, обладнання, пристосувань, матеріалів, нерухомості і т.іншого будь-якої кількості, розміру та складності.